'Klantbelang centraal’ is focus voor Obvion

Klantbelang centraal stellen is en was het thema voor Obvion. Obvion vindt dat het beleid waarin het klantbelang centraal staat, concrete resultaten oplevert: "Wij hebben het laagste percentage klanten met betalingsachterstanden."


'Klantbelang centraal’ is focus voor Obvion

In maart voegt het bedrijf een kennisomgeving toe aan de eigen site, die zowel klanten als niet-klanten helpt bij het vergaren van meer kennis over hypotheken. Het marktaandeel van Obvion is vorig jaar gedaald tot 3,6%; over 2009 meldde het hypotheekbedrijf uit Heerlen nog een aandeel van 3,9%. Dat stond toen gelijk aan een productie van € 2,3 mld. In 2010 heeft Obvion voor € 5 mld aan hypotheken gesecuritiseerd, verdeeld over vier transacties. "Het zeer lage kredietrisico van de Obvion-portefeuille was van doorslaggevend belang. Desalniettemin was de inkoopprijs meer dan 100 basispunten (1%) hoger dan bij transacties vóór de kredietcrisis."

Bron: AM Signalen, 20 januari 2011


Terug




Contactgegevens

Bezoekuren

Welkom op afspraak - geen vaste bezoekuren


Telefonisch bereikbaar

Ma/Vrij:  9:00 - 17:00 uur