Obvion wint Performance Award 2013

Klant is bij Obvion leidend in haar denken en doen.

Obvion Hypotheken heeft gisteren de Performance Award 2013 gewonnen. De prijs is een initiatief van marktonderzoekbureau Blauw Research en vormt opnieuw een belangrijke erkenning van het intermediair voor de dienstverlening van Obvion.


Obvion wint Performance Award 2013

We hebben deze prijs gewonnen door op bijna alle fronten de hoogste tevredenheid te hebben. Vooral op beheer en over de producten zijn onze adviseurs zeer tevreden.
De jury gaf aan, dat Obvion een van de onderscheidende partijen in de markt is die echt het verschil weet te maken. Ze vonden het dan ook een terechte keuze.
 
Cynthia Tulp (adjunct directeur Marketing, Communicatie en Sales): "We zijn iedere dag bezig met klantbeleving en deze prijs is daar een bevestiging van. Wederom een mooie kroon op ons werk. We hebben maximaal ingezet op het bedienen van onze klanten. Dat doen we samen met onze adviseurs. Dit heeft zich vertaald in een hoge tevredenheid van onze adviseurs en een goede klantbeleving." 
 
In verband met het winnen van de Performance Award vindt morgen (donderdag 28 november) een bijeenkomst plaats voor onze medewerkers. Wij staan morgen vanaf 9.00 uur weer voor u klaar!


Terug




Contactgegevens

Bezoekuren

Welkom op afspraak - geen vaste bezoekuren


Telefonisch bereikbaar

Ma/Vrij:  9:00 - 17:00 uur