Meer referenties
WijzerWonen heeft mij erg goed geholpen bij het overzetten van mijn hypotheek. Zaken waar ik geen verstand van heb zijn helder uitgelegd, lastig uitzoekwerk is mij uit handen genomen en ik ben geadviseerd over mogelijkheden waar ik zelf niet aan zou hebben gedacht. Ik mag tot slot ook niet onvermeld laten dat het contact met de medewerkers zonder uitzondering zeer plezierig was.
G. van der Palen
Met een adviesvraag komen bij WijzerWonen is een. De vraag die dan gesteld wordt door WijzerWonen is: "Wat wil je met deze adviesvraag bereiken".
Desondanks de moeilijke tijd om een huis in het ietwat hogere segment te verkopen zijn wij er dankzij het team van Wijzerwonen in geslaagd om een nieuwe eigenaar voor ons huis te vinden. Wij zijn meer dan tevreden en willen Roy en zeer zeker ook Pascal bedanken voor hun inzet, deskundigheid en vastberadenheid. Heren dankzij jullie hebben wij een extra leuke Kerst.
Groetjes,
Jan van Tilburg
Bij de aankoop van ons eerste huis bleek dat er toch nog heel veel zaken rondom hypotheek, verzekeringen en de daadwerkelijke aankoop van een huis bij ons onbekend waren. Uiteraard hadden wij ons al links en rechts geinformeerd, maar de echte ''rompslomp'' komt pas op je af bij de aankoop van een huis. Maar gelukkig zijn wij hier gaandeweg het proces zeer vakkundig over geinformeerd door Wijzerwonen, in normale begrijpbare taal zodat het voor iemand die niet in dit vakgebied actief is en niet op de hoogte is van alle termen en begrippen die gebruikt worden toch duidelijk is.
Hallo Roy, Pascal en Tom,
De overdracht bij de notaris op 18.02.2013 is vlekkeloos verlopen.
Rest mij jullie via deze weg nogmaals hartelijk te bedanken voor de zeer aangename samenwerking.
Bij deze willen wij Roy,Pascal en Tom van harte bedanken voor de verkoopbegeleiding van ons pand,bloemendalstraat 2.
Het is op een zeer prettige en professionele manier verlopen.
Referentie hypotheek advies fa. Zierz - aankoop Ir. Em. Melottestraat 13
Qua deskundigheid hypotheekadvies: 9
Qua makelaarservaringen met Pascal: 9
Qua communicatie gedurende het hypotheekproces: 5
Dit laatste zal ik uiteraard kort toelichten. In mijn beleving verliep de communicatie vaak stroef. Het kwam op mij over alsof er pas actie werd ondernomen, nadat ik contact met jou zocht en je hieraan herinnerd werd. Of dit zo is, kan ik uiteraard niet beoordelen, alleen kwam het zo op mij -als klant- over. Daarnaast vond ik het vaak moeilijk je te pakken te krijgen, zowel telefonisch als per mail. Gelukkig heb je een goed team om je heen die dit aardig opvangen.
Even ter verduidelijking, dit is bedoeld als feedback (!) zodat jij jullie dienstverlening kunt verbeteren. Eigenlijk wilde ik dit persoonlijk doen, maar daar is t niet meer van gekomen…
Ondanks bovengenoemde feedback, willen we jullie allen hartelijk bedanken voor het gehele proces het afgelopen half jaar…
Groetjes,
Holger en Resmie
Terug
Contactgegevens
Bezoekuren
Welkom op afspraak - geen vaste bezoekuren |
Telefonisch bereikbaar
Ma/Vrij: | 9:00 - 17:00 uur |